Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg under januari 2008

Av Bengt - 12 januari 2008 21:05


Mitt huvud är helt tomt. Kan inte komma på något att bjuda på. Tänkte dra en vits. Kommer inte på någon.

Vad gör man när huvudet känns tomt.

Djur är poppis så en bild på hund och katt får ni hålla till godo med!

Och så mina allra bästa hälsningar till er alla med önskan om en underbar fortssatt lördagskväll och en härlig söndag!

Av Bengt - 12 januari 2008 00:23

Kära bloggarvänner!

 

Tack för alla era underbara kommentar. De har varmt mig oerhört.

När jag nu i dag orkat öppna min blogg och läser dessa kommentarer måste jag ju också här ge mig till känna. Influensan har inte släppt ännu.

Tung i huvudet, ont i halsen, hostar fortfarande men känner mig mycket bättre. Min ork har nu förbättrats mycket tack vare era kommentarer.

Innan influensan hade jag tankar på smiden men de har flugit ur huvudet på mig och nu är det svårt att finna smidesjärnet. Jag kommer inte komma med något direkt nu för all min tid kommer att gå åt till att läsa igenom allt vad ni mina vänner har åstadkommit under denna tid. Något jag längtar efter att få ta del av.

Jag vet inte vad mer jag ska kunna säga just nu. Bara ännu ett stort tack för era kommentarer!

 

Min önskan och hopp är att ni mår utomordentligt prima alla!

Av Bengt - 3 januari 2008 20:50

Stiger upp en stund i dag!

Ligger i ifluensa.

Kommer till smedjan och till alla mina bloggvänner så

fort som jag orkar!

Hoppas ni mår bra!

Kram på er alla! Längtar efter er!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards