Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Datorfel :-)

Av Bengt - 17 mars 2009 21:36

En väns akvarium.


 

Som man bäddar, menar städar får man-----!

 

Det gick inte att komma ut på nätet i går,

Således ej heller i smedjan eller i era bloggar.

Att inte kunna komma till smedjan gick ju ann, hade inget smides material  ändå.

Men att inte kunna ta del av era bloggar var ju värre.

Där satt jag och väntade. På att det skulle fungera!

Så slog mig det plötsligt. Jag har ju städat i dag. Jag hade dammsugit och torkat bland sladdarna.

Kröp under datorbordet och fann en sladd som inte satt i. Satte i den och så fungerade allt igen!

Det gic nu att komma ut på nätet. Men då var det allt för sent att vara ute på nätet, smedjan occ bloggarna! Det var bara till att lägga sig!

Men här jag och detta får då vara mitt smide i dag!

  

Önskan fans i går och är den samma i dag som givetvis är att ni mår bra och är lyckliga. Kram!


   
 
Alle

Alle

17 mars 2009 22:12

Sånt som händer...hoppas du också får en bra vecka..kram

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Dottern som småler

Dottern som småler

17 mars 2009 22:23

Detta måste ju bara kommenteras....
Att du städat alltså...
och att du inte ringt till mej...
Tror jag har en rolig historia att skicka till dej eller så kanske jag smyger in och lägger in den här som ett inlägg....
Soooov gooooott.... om du vågar.
hihi-kram

http://blogg.marlenes.nu

 
Marianne

Marianne

17 mars 2009 23:03

Ibland så städar man bort även det som ska vara kvar. Men vilken tur att du kom på vad som kunde vara fel. Akvarium är vackra. Men tyvärr så har vi långa elavbrott alltför ofta för att våga ha ett akvarium.
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Birgitta

Birgitta

18 mars 2009 07:51

Men så bra att du inte såg till en början att sladden var urdragen...då fick du ju städat och fint ;-D

Ha det bäst!
Kram

http://birgittas.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

18 mars 2009 10:54

Sådant händer.
vad har din vän för fiskar i akvariumet då?
Funderar på att starta upp igen med saltvattens akvarium. Ha en bra dag

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

18 mars 2009 11:40

Ja denna städning, inte bara fördelar :) Fast rent blev det säkert.Karta i min blogg idag och beskrivning över vart jag bor:) Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

18 mars 2009 13:36

Hej Smeden jaha så det kan gå. Sladdar de är retsamma ibland men jag har lärt mig och bundit upp dem ordentligt så ja inte kan dra ur dem av misstag det är så lätt gjort med dammsugaren. Just alla datasladdar blir ju som ett rått bo nästan . Finns en grej som man snurrar runt dem så löper de i den som ett rör fast mjukt och böjligt jättebra är det.Tips bara.Kram

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
kurrelina

kurrelina

18 mars 2009 17:36

Ajaj, så kan det gå när man ska jaga damråttor, men nu är dom ju borta så nu kanske det tar ett tag innan du ska dit och rota igen, bland sladdarna menar jag.
Ha det gott och var rädd om dig
kramenmjamen på dig

http://kurrelina.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

18 mars 2009 17:41

Det der skjer den beste..skjedde meg også i går..nettet var borte på den stasjonære,skal si jeg tenkte så det knaket før jeg forsto at sladden var ute pga vasking og ommøblering i datakroken min*ler*

Ha en fin kveld.
Klem.

http://skriverier.jenn-k.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards