Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg under maj 2011

Av Bengt - 21 maj 2011 16:26

Kära bloggvänner, om ni fortfarande tittar in i bloggen så får jag säga s

att jag fortfarande finns kvar och ska komma igen.

Men när jag var var klar för att börja smida igen så vad händer då? Jo min dator

krachade och för närvarande har jag ingen som fungerar föän min dotters man ser till när jag snart ska hälsa på i göteborg,

Önskar er nu en underbar inledning på sommaren och det blir en skön och härlig samt upplevesrik och lycklig sommar för er alla!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards