Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg under mars 2012

Av Bengt - 31 mars 2012 15:34

 


Hej alla kära bloggvänner och alla andra trevliga  som tar del av min smedja!



Nu försöker jag ta upp smidandet igen! Känns lite svårt att få fart på elden efter så långt uppehåll. Järnet lite rostigt också.

Jag sitter med en tom lapptopp då min gamla dator kollapsade helt där alla bilder, filmer dokument etc har gått  förlorat. Får nu börja  om med allt.

Det var iApril 2010 Jag åkte till Hökåsen efter vattenskadan.

Att jag sen inte smidedt något mer än en julhälsning och en augustihälsning ska jag med kommande

smiden berätta. Mycket har hänt sedan dess som jag då kan smida lite om.

Bilden är från en lök som kostade 10.-kr

.

Hoppas ni haft det bra sedan sist och önskar ni är lyckliga och ser framtiden med glädje!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards