Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg under maj 2015

Av Bengt - 27 maj 2015 12:38


 


Om ni mina bloggvänner någon gång tittar in i min blogg under denna långa tid jag varit borta från bloggen, så vill jag här meddela att jag snart kommer att ta upp bloggandet igen och fortsätta mina berättelser. Sen sista inslaget har det hänt väldigt mycket som jag då kommer att ta upp i mina berättelser. Händelser som gjort att jag inte kunnat ha varit inne på bloggen! Mewn vi hörs och när jag börjaar blogga igen kommer jag även att besöka mina gamla bloggvänner och se om ni är kvar och allt bolir som förr med bloggandet!

De varmaste hälsningar från Bengt som kallas smeden av mina gamla bloggvänner.

Önskar er en härlig,  underbar och upplevande sommar!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards