Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 3 november 2015

Hej alla bloggvänner!

Av Bengt - 3 november 2015 13:19

Sänder er en hjärtlig och varm hälsning från Tyrkiet!

Har inte infört några bilder ännu. Får bli i Sverige!

Hoppas allt väl och ni är friska och mår bra!

 
 
Margita

Margita

3 november 2015 20:01

Jaha så du är fortfarande i Turkiet. Det var kanske två veckor du skulle vara där ja.
Tack för hälsningen.

http://sengas.bloggplatsen.se

Bengt

7 november 2015 10:57

Jo, det var två veckor jag ska vara i Turkiet som nu om ett par dagar är slut.
Vi hörs i Sverige snart igen och kram på dig!

 
Ruth

Ruth

4 november 2015 09:51

Njut på din resa, ät och drick gott och hitta på kuligheter !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Bengt

7 november 2015 10:54

Du kan tro att jag njuter! Har kul också m.m
Kram vännen!

 
skogsnuvan

skogsnuvan

4 november 2015 15:00

Hoppas du har det varmt och skönt och trevligt.

http://skogsnuvan.bloggagratis.ses

Bengt

7 november 2015 10:53

är underbart! Tack för oväntad kommentar!
Kram på dig!

 
TantGlad

TantGlad

4 november 2015 21:20

Tack för hjärtliga kramen. Detsamma.
Spännande med bilder från din resa då du är på hemmaplan.

Fortsätt trevlig resa .
Kram.

http://tantglad.bloggo.nu

Bengt

7 november 2015 10:51

Hade inte väntat mig några kommentarer. Men jag tackar.
Du ska få bilder när jag kommer hem!
Kamen tillbaka!

 
gun

gun

5 november 2015 18:08

Vad härligt det låter....
Hoppas du har sol och värme där.
Ta ett havsdopp för mig med:).
Jag älskar att vara i vattnet.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

Bengt

7 november 2015 10:49

Roligt att höra ifrån er oväntat!
nu går jag och tar ett dopp och i fantasin med dig!
KRAM!

 
Anki

Anki

10 november 2015 08:37

Kanske är du hemma igen nu... i så fall - välkommen tillbaka! Väntar nu på att få se lite bilder från din härliga semester!
Kram

http://ankistankar.blogspot.seankistankar.b

Bengt

10 november 2015 18:32

Ja, nu är jag hemma men trött!
Först slutet på sjuksköt. utb. sen kommer bilder från
resan! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards