Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg under december 2015

Av Bengt - 30 december 2015 12:28




 

 

Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!

 

Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!

 

Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser! 

 

Stor nyårskram till er mina vänner!

Av Bengt - 20 december 2015 17:43

 

Hej på er, här är jag igen!

Ja nu är det bättre! Har varit hemskt period.,

Tackar er alla här för era kommentarer om min hälsa!

Nu är det Jul så det blir väl inte så mycket bloggande.

Ska nu ägna mig åt att titta in hos er.

Jag har nu till onsdag att bestämma mig för en ny resa.

En vecka via Istanbul ner söderut till kusten där det blir en veckas 

avkoppling.

Men får jag ingen som reser med mig så avstår jag för den resan.

Vill ha någon att dela upplevelserna med denna gång i så fall.


Nu önskar jag er alla en god och fridfull JUL!

Av Bengt - 4 december 2015 20:25

Blir inget bloggande just nu!

Toan och sängen är närmast till hands.


Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards