Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 4 december 2015

Inte bra!

Av Bengt - 4 december 2015 20:25

Blir inget bloggande just nu!

Toan och sängen är närmast till hands.


 
 
TantGlad

TantGlad

5 december 2015 16:08

Uscha då.....
Kryapådigkramar kommer här.

http://tantglad.bloggo.nu

Bengt

20 december 2015 17:35

Tack för de kramarna!
Kramar tillbaka!

 
Ruth

Ruth

5 december 2015 19:30

Fy, har du åkt på vinterkräksjukan, läste i tidningen att den härjar över allt nu. Hoppas du snart kryar på dig. Kramar om.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Bengt

20 december 2015 17:34

Ja jag hade förhöjda vita och det var en hemsk period!
Kram!

 
Anki

Anki

6 december 2015 09:58

Ojdå... hoppas du snart är på benen igen!
Krya på dig!
Kram

http://ankistankar.blogspot.seankistankar.b

Bengt

20 december 2015 17:32

Tackar nu är jag på benen igen!
Kram!

 
Margita

Margita

7 december 2015 10:08

Oj då, tråkigt att höra. Hoppas du mår bättre nu.
Krya på dig!
Kram

http://sengas.bloggplatsen.se

Bengt

20 december 2015 17:31

Nu mår jag bättre!
Kramen

 
Annika

Annika

7 december 2015 10:26

Oj,oj...stackare. Hoppas att det snabbt går över.
Krya på dig kramen

http://www.badtant.bloggo.nu

Bengt

20 december 2015 17:30

Det gick inte snabbt! Men nu är det över!
Kramen!

 
Margita

Margita

11 december 2015 10:57

Nu blir man ju lite orolig när det inte hörs något från dig. Hoppas du mår bättre än för en vecka sen i alla fall! Kram

http://sengas.bloggplatsen.se

Bengt

20 december 2015 17:28

Ja nu mår jag bättre!
Kram!

 
Ruth

Ruth

17 december 2015 21:42

Nu är snart julen här, det pyntas och fixas från morgon till kväll. Vi är i Värmlands-stugan nu, ingen snö, kanske 2-3 cm, men frostfint i träden och på marken, det är hopp om en vit jul, en grön jul vill vi inte ha. Hoppas du har blivit frisk nu och att du bara har tryckt på pausknappen några dagar.
Kramen. Önskar dig en riktig fin jul !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Bengt

20 december 2015 17:26

Ja , jag har bara tryckt på pausknappen!
Kramen!

 
TantGlad

TantGlad

18 december 2015 04:46

Hallåååååååå.....Hur är det med dig? Hoppas allt är bra?

Trevlig fredag nu !
Kram.

http://tantglad.bloggo.nu

Bengt

20 december 2015 17:25

Nu är det över!
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards