Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Hundar och katter!

Av Bengt - 4 april 2008 11:47



I dag fredag sen är det helg igen. Tyckte det var precis någon dag sen.


Har hittat en sån rolig film om hundar och katter som jag vill alla mina Bloggvänner ska få se.

 Hart  någon redan sett den så är den nog så bra att man kan se den igen. Vissa delar har jag i andra liknande filmer.

De man själv har kan man ju inte visa utan måste gå till you tube och använda dem!

Väntar på när man ska kunna visa egna filmer på bloggen.

 Då kunde jag visa resor, Simhopp, min dans med mycket mera.

En dag kommer det nog att bli möjligt tror jag.

Då kommer man säkert också få se mycket trevligt från sina bloggvänner.


Ja det var väl jag hade att smida så här i slutet på veckan.

Förutom att jag ska svara den unga killen Jocke på hans senaste kommentar.


Du har rätt att det finns banala bloggar som har en väldigt massa kommentarer.

Men sök du dem du finner intressanta och som vill bli din bloggvän. Varför sträva efter många? Jag har funnit de jag trivs med och då de inte är så många hinner jag ägna mig med dem lite djupare och inte bara ”Hej hur mår du?”  När där kommer någon ny och hälsar på försöker jag gengälda besöket. Läser presentationen först. Det var trevligt att du vände dig

till mig med ditt bloggbroblem! Jag ska här tala om för de som tittar in i smedjan är du är en

trevlig ung kille som vist söker bloggväner! Du är här uppe också länkad som du ser!



 

Så stänger jag smedjan under helgen!


  

En underbar avslutning på vardagens sista veckodag önskas er från smeden. Därtill en spännande, rolig, trevlig och skön helg för er. KRAM

 
 
Jocke

Jocke

4 april 2008 12:10

Tack så mycket, hoppas du får lite läsare av mig genom att kommenterat mina inlägg också. Ha det så bra och lycka till med smidandet.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
Jocke

Jocke

4 april 2008 12:17

Har även lagt till dig bland mina länkar och kommer fortsätta följa din blogg.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
Ruth tittar in

Ruth tittar in

4 april 2008 12:31

Go'dagens i smedjan..
Grått och trist ute i dag, men din lilla film gör mig glad. Djur är för härliga och lockar till många skratt, precis som din humor som ofta visar sig i dina inlägg och kommentarer. Glädje ger krydda i vardagen !
Kram vännen !!

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Birgitta

Birgitta

4 april 2008 16:05

Oj, vilken fart det var i filmen :)
Dom var då så söta de små liven :)
Kram och trevlig helg min vän!

http://birgittas.bloggagratis.se

 
corina

corina

4 april 2008 20:04

Tänk att man skulle bli en sån inbiten bloggare att man nästan inte kan låta bli...även om man egentligen inget har att skriva om:)Och det är spännande att läsa andras bloggar och se vad folk har för sig.
Kikar in ikväll för att önska dig en trevlig helg!
Och en liten fråga...kan jag få lägga in dig bland mina länkar..vill ju inte göra det om jag inte får:)
Kram till dig!

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

4 april 2008 23:38

Jag ska gå in till Jocke och hälsa på.
Rolig film som piggar upp en nu på nattkröken.
Ha en fin helg. kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Alle

Alle

5 april 2008 22:21

Ha ha vad söta...hoppas du har en skön helg ...kramen

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
skogsfrun

skogsfrun

6 april 2008 09:21

haha! kände igen mycket i filmen från egen verklighet. Tyvärr eller tack å lov inte filmat;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
skogsfrun

skogsfrun

7 april 2008 10:38

Kul! men här har vi daglig filmföreställning kring fötterna;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards